Startsidan  Foton  Kamerautrustning

bästa julen !

Hejj


Hoppas ni ha haft en bra jul ! Min har
varit så bra den kan bli. :D Ja hadd
de lungt ti klockan fem så kom alla !
Åså fick ja en stor kram och en puss på
kinden av min söta ella :) Så åt vi mat
Ja to två portioner och blrv MÄTT! men
ändå försötke ja att inte äta för mycket.

Nåja ja fick , en NINTENDO me olly (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
:D:D happyfejs big tajm! å en wake
up light ja tkr di e jätte cool å nu har ja en !!
åså fick ja en massa... ja tänker int
rabbel upp allt!!
MEN ALLT VA BÄST !! TACK!
Alla mina presentrer va heeeeelt bäst !!



TACK ALLAA JÄÄTTE MYCKI FÖ ATT NI JO MIN JUL BÄST!!!!!


tack fö alla presenter !! ni e bästa familjen eveeer! :))


hejd¨å



hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0