Startsidan  Foton  Kamerautrustning

NETTE <3

Hejj ,okej nu tänker jag
berätta om min dag !

Först for jag till kyrkan med
mamma(för hon skulle sjunga
med sin kör)

Sen for vi till hm.. köpte
ett par fejk jeans till :))
Sen till gina tricot ..
köpte inget där..
Sen när jag  kom hem
såg jag på några friends
och så for jag till skolan.
Där hadde dom musikskolans
julfest. Så det var kul.. For dit
klockan 4 & var där till 7 !
Det var JÄTTTEEE kul !!
För jag var med nette hela tiden
och vi skrattade typ varje sekund.
Allvarligt ! :D

 Sen då ja kom hem gjorde jag mina
läxor. Och sen så jag på friends och
sen maaat. Och nu ska jag läsa en massa
bloggaaar <333


Tack & Hej Leverpastej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0