Startsidan  Foton  Kamerautrustning

IDAG

Sheeennare!


Ja såhär såg dagen ut!! btw. så kom kuratorn och frågade en massa om högstadiet:P



Timme 1 = Matte räknade me Jojjooo!!

Timme 2 = LINEDANCE!! så himla kul!! men slår int bugg!

Timme 3 = Böt platser i klassen  jag kom med jens,erik& dennis.. Lyckat??Och så ritade en bil med avgaser:)

Timme 4 = kommer int ihåg?? hahaha

Timme 5 = Modde, vi gjorde nån sida i boken och sedan skrev vi diktamen

Timme 6 = FyKe först läste vi i boken sen gjorde vi ett experiment. Först tog vi en filmrulle typ och lagade varm vatten i den och bakpulver åså PAMAA E !! hahah å sen skulle vi försöka göra med ett ämbar :D men locket var sönder så de gick inte:(


Då jag kom hem var jag med oliver och så gjorde jag läxorna.. Och snart ska jag fara till städdii


Här e från bowlingen!!:)jag var och bowlade med Madde,Jannica och Nette! det var jätte kul :D







Och här e från då jag hade tråkit då jag gjorde läxorna!:)








Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Icaaa

Ta bort bildin oppp i hörne på mig !!!!!!!!!!1

2010-03-10 @ 15:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0