Startsidan  Foton  Kamerautrustning

I´ll do my best!

Hej


Ja ska fösöka börja göra nya rubriker, jag ska radera onödiga inlägg och det här blir ett långt ilägg!



Ja då ja va vi mommo å moffa ha ni fått vet .. tror ja :'DDD

Nåja torsdagen va bästa dagen på LÄNG!! först alltså ja kan int föklar men he va så rolit å .. sen for ja å sim ti tropiclandia men di bästa<3 hihi.. nånä:P men där skratta ja varje sekund!!

Jojjo: jannica vill du ha en av mina mosade ostbollar så får jag ett brändchips av dej !?!?
Jannica:Okejj ...
Jojjo: Men vent ja måst ju mos e först !


HAHAHHAHAHAHHAHAH sja skratta sååå mycki.. ådå vi venta på jojjos pappa så börja vi gå ti SIWA men vi for typ 100 m.. så sto vi å dansa å vinka åt bilan (eller jag vinka:D) jojjo trodd nån ekli sko stan men ja bara äh shit in that ! hahhaha! åså höll vi på :

alla: ja vill ha chips,chips ,chipchipchipchipchips!!!

HAHHA sen stanna vi då vi citymarket å köpt chips.. eller försto fo vi ti anttila men di hadd int !! :OO


Nåja iförrgår va ja me nosis !
he va jätte kul ! haha :P fina videobloggar:P

Nåja å sen igår va vi ti vörå ! :D mina "kusiner" ja ja kallar dom mina kusiner pga de e mammas kusiner och di e nästan lika gammla som mej.. såååååå... om ni hör att ja menar kusiner i vörå då vet ni !!



Okejj.. Nåja Vi åt jättejättejätte god mat ! där TACK he va så gooooott!!

Å sen va jag å hanne på datorn och kolla bloggar och fina smycken :D ja hitta en massa najs :D

Åså fick ja si allt fint hon hadd köpt..

Å Hanne tack ! Igår då vi fo hem ja bara : åååå nu vill ja bloggaa !!! å tänkt va ja sko skriv.. Å he va tackvare dej !

TACK! fö ja ha int orka blogg nå! så ni ska tack hanne! ja he går ti klick på hon däääär var ja skrev å hanne tack! :D


hahhahahha :D


Å ida ska ja å si på AVATAAAAR:D ja.. ja ha int sett den ! men ida ska ja fara å sen den ! å sen ikväll ska ja och åka rullskrinnskor  me Ida :)


Okejj de blev int såå mycket.. men ja ska fösöka börja blogga mycke mera!


Åså ska ja lägga in bilder !


Hejdå :)





Gammal bild.. men ja tycker om den


Hejj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0