Startsidan  Foton  Kamerautrustning

Hej

Hej javet att ja int ha blogga på 2
dagar men ja ha int hunni. Igår kom ja hem 10?
Från att varit med släkten .. FÖrst for vi till min momi
och moffaa å där va då mina kusiner..  Vi hadd kul å
TOTALT propp fulla ! :D hah låter kånstit. Nåja sen
for vi till våra kusiner och spelade Lego rockBandhero
KUL SOM BARA VA !! ja sko ha kona spel hela dan nåja
sen då vi kom hem så ja på tv ja sitten sååvaa.
Ida då ja vakna åt ja städa ur skrubben me mamma
och sen for vi till stan :D YIPIIIEE... Kommer bilder på va ja
köpt.  Och så åt vi  KINA MAT ?? inget kan slå kina mat !
Å sen köpte ja mera !! vissa sakner var dyra och vissa lite
jag köpte EN grej av 10 ?? som var på rea!! hömm.. bra gjort??

nåja nu kommer bild.. btw. JA ÄLSKAR ALLT JA KÖPT ! :D









1. 3 styckern DYRA armband. ett guld ett ljus rosa och ett svart :) <33

2. En vit tröja och en randig top :)<33

3. Ett rosa/pärl flätat sånde hårgrej.<3

4. Lack leggings <33 vila ha läng.. vissa kanske tycker ide ful , but i love them<3

5. En långärmad skön tröja !<3

6.Svart Nagellack <33

7. En parfym So...? Superstar ! :D LOOVE



om ni vill vet varifrån di kommer kan ni la en kommentar




Hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

var köpt du nagellacke??? på samma gång kan jag sejj att he e jätte KuL ATT läs din blogg:)

2009-12-29 @ 11:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0