Startsidan  Foton  Kamerautrustning

HEJ

HEJHEJ !!

Nåja jag har just kommit från skolan :)
Det roligaste i skolan var att jag fick städa
akvariet.. HJÄLP vad jag skrattade..
Jojjo hälde vatten på mejj så ja jag
blev helt våt och stod mot ett batteri
i några minuter.Och så  skulle jojjo
suga så att det kom vatten så fick hon
i munnen och så släpte hon slangen
och så kom det jätte mycket vatten
på golvet för smarta jag lyfte inte upp
dendär grejjen så att de inte skulle komma
vatten. Neeej jag fick bara panik och
ropade på jojjo att hon skulle ta upp slangen
och jojjo fick nå fel då hon svalde vattnet för
det for i  fel hals så kon hostade bara..
Men till sluuut kom jag på att lyfta upp den :D
MEn då var det en STOOOR pöl med vatten under
akvariet .. (Y) NAJS ELLER HUR LIXOOOOM :D

Nåja nu kommer några bilder..bland annat
Dagens Outfit... Och 2 av mina födelsedagspresenter;D




Dagens Outfit på torsdag + MIN KLOCKA <33





Dagens Outfit



MIN klockaa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0