Startsidan  Foton  Kamerautrustning

MADDE

Hej

Nåja ida i skolan så var jag,jannica&jojjo såde normal !

Nån tyyp : NÅJA MOKA ATT NI VA HE :O

Becca: javet:D ahhahah :D men vi skratta ju int nå :O


vi skratta gaaaanska. mycki.. krocka i varann i backan:D ja slo jannica i magan då ja sko kast ett flyg plan HAHAH :D åså skratta vi jätte mycki.. åså hadd vi en vikarie.. å erik å dennis va på rymmen:'DD btw.. nån typ e jag:)

först had vi matte.. jannica kom ti min å jojjos pulpet:D åså va on där halva dan :D nåja på matte jo int vi nå ! räkna nåå.. å skratta:D Sen på gympa.. HAHAH HE VA HUUUUMOOR.. först hadd vi nå sånhe träning.. öh.. ja krocka i alla he va nå sånde att man sko spring å la ner handin å sånde.. ja ja sprang in i alla fö di to på på fole!:'D sen hadd vi innebady.. jag å jannica va på samma lag me emilia.. men igentligen vae bara vi fö vi spela aldri me di andra.. jag å jannica va i byte me david.. Åså höll vi på .. IN THE JUNGLE THE MIGHTY JUNGLE!! åså de.. å alla bara : SHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TYYSTT!!


å vi bara: HAHAHHAHA

(ja ja sejjer bara hela tiden )

 åså trumma vi lite på golve:D haha :D å sen så fick vi nästan mål(Y)
 
sen hadd vi tecka.. ja jag,jannica&jojjo börja la ett flyg plan.. ja vi kom ti upp 7/150

eller nå sånt:D


 sen hadd vi samma å då laga vi en lapp i andreas huvo:D eller jannica he sto: Till andreas från pukko:D


HAHAH :D nåja då slo ja ju jannica i magan:D i misstag!! daah:'DD nåja vi laga ett annat lygplan eller jannica å ja dekorera ett.. men vi to sen henens proffs:D åså laga jojjo en missil som vi stoppa massa konfetti i :D haha men vi vann tävlingin me vem som kom längt:D alltså då vi to bort vår missil:D

sen hadd vi modde.. vi läst.. å sen fyke tala vi hela timman om.. elektrisitet.. å AC/DC :'DDD


hejjjdåå:)

 bara för att ja känner mej såhe:D





nåja nu kommer lite åt madde..



Madde , du ska veta att ja e så glad att du finns.. Alla mina minnen me dej <33

Åhh.. du e helt enkelt obeskrivlit bäst..



puss älskar dej <33

Kommentarer
Postat av: madde

tack! puss due bäst <3

2010-01-25 @ 18:13:27
URL: http://fotismaddes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0