Startsidan  Foton  Kamerautrustning

allt och lite till!

Hej ! :)


Jag har inte bloggat på jätte länge men nu kommer några dagar! :)


HANNE var hit från torsdag till fredag , vi simmade , solade vi far till stan , hon övningskörde, åt massa gott, och lagade en film som jag har lagat upp i bloggen ! :) hehe , kort men om ni vill se bilder besök hennes blogg ! :)

Sen förde vi hem Hanne på fredag och for till min mommo å moffas villa , vi åt gott , pratade och simmade!(: och hade roligt! :) Sovde över där till lördagen och då kom mina kusiner till villan så var vi med dem till kvart före 2 och då for vi hem ... Sen då vi kom hem så kom pappas kompis hit och jag skötte om hans barn en stund , heeh gick super bra !:D  Och idag har vi städat , eller ja... jag städade kanske en timme ? :P Och så har jag gjort massa annat för idag kommer FAMMO OCH FAFFA FRÅN ENGLAAAND ! :D det ska bli jätte kul sist såg jag dem på (skype igår,heh) julen ! :)


Hoppas ni orkade läsa allt .. Men det tror jag inte !:)





hahah , hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0